Digitaalisessa markkinoinnissa eri toiminnot ja välineet on saatava toimimaan yhdessä. Autamme rakentamaan kokonaisuuden.

  1. Nettisivut / -palvelut ja Facebook sivustot
  2. Asiakashallintajärjestelmä - CRM / Asiakkaiden tukiportaali
  3. Nettipalveluihin upotetut lomakkeet yms. uusien liidien hankkimiseksi
  4. Verkkokauppa
  5. Sähköpostimarkkinointi
  6. Uutiskirjelistat / uutiskirjemarkkinointi
  7. Tekstiviestimarkkinointi
  8. Videomarkkinointi
  9. Hakukonemarkkinointi
  10. Hakukoneoptimointi
  11. Mobiilisivustot 

Kokonaisvaltainen ratkaisu järkevillä kustannuksilla

Stratman yhdistää nettisivujen julkaisujärjestelmän (CMS) ja asiakashallintajärjestelmän (CRM)sekä nitä täydentävät välineet digitaalisen markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työvälineeksi. Kokonaisuutta voisi kutsua "Markkinointikoneeksi", mutta se on haluttaessa paljon enemmän. Se on myös laajennettavissa asiakaslähtöisesti toimivan yrityksen toiminnanohjausjärjestelmäksi (ERP), tuotannon ja taloushallinnon käsittäväksi kokonaisuudeksi.

digimarkkinointi logot

Tarvittaessa palvelu on nopeasti täydennettävissä asiakkaan erityistarkoituksiin tarvitsemilla toiminnoilla ja liitynnöillä muihin järjestelmiin  API-rajapinnoilla.

Mm.

  • hakukonemarkkinointiin optimoitu nettisivusto
  • uusasiakashankinnan / liidien seuranta, hallinta ja jalostaminen
  • nettikauppa (erilaisiin tarpeisiin / toimintaprosesseihin sopeutettuja vaihtoehtoja)
  • nettinäkyvyyden analysointi- ja kehittämisvälineet
  • monipuolinen käyttöoikeuksien rajaaminen / hallinta (esim. ulkoistetulle puhelinmyyjälle, tapaamisten varaajallle tai tilitoimistolle)
  • räätälöitävät käyttäjäkohtaisesti yksinkertaistetut tai laajennetut käyttöliittymät ja raportit
  • sähköpostimarkkinoinnin / kampanjoinnin hallinta
  • sähköpostien ja tapahtumien synkronisointi Outlook ja Thunderbird sähköpostiin ja kalenteriin
  • tekstiviestikampanjointi (vaatii erillisen operaattori sopimuksen)
  • rekisteröityneiden asiakkaiden palvelusivut
  • asiakasportaali (asiakkaan itsepalvelu, helpdesk)
  • laajennettu projektin, tehtävien ja tuntikirjausten hallinta (toimitus- ym. projektit)
  • dokumenttien hallinta (sisäiset, ulkoiset)
  • useiden varastojen hallinta
  • useiden tuotehinnastojen hallinta
  • MS-Office synkronointi (markkinointikirjeet ym.)

Lisätietoja: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lue lisää aiheeseen liittyvää