Stratmanin palvelujen tavoitteena tuottaa asiakkaille nopeasti liiketoiminnallista hyötyä.

Esimerkiksi

  • liikevaihdon kasvaminen
  • uusasiakashankinnan tehostuminen
  • nettimarkkinoinnin ja nettipalvelujen kehittäminen (markkinoinnin ja myynnin uudet menetelmät)
  • tietoturvallinen, toiminnan keskeytyksistä vapaa työskentely-ympäristö
  • asiakaspalvelun laadun paraneminen, sählingin vähentäminen
  • tuotannon joustavuuden ja kustannustehopkkuuden kasvaminen
  • kustannusten alentuminen
  • Käytännön tasolla tämä tarkoittaa eri liiketoimintaohjelm,isojen kytkemistä yhdeksi kokonaisuudeksi

Perustaksi valitaan laajat perusominaisuudet kattava liikesuhteiden hallinta- tai toiminnaohjaus järjestelmä kuten

vTiger 

ja otetaan käyttöön niiden tarpeita vastaavat toiminnot

  • markkinoinnin ja myynnin toiminnot
  • asiakastukitoiminnot
  • asiakasportaali
  • asiakassuhteidenhallinnan - CRM:n toiminnot
  • tuotannon ja logistiikan toiminnot

ja laajennetaan järjestelmää perustamalla tai liittämä aiemmin käyttöönotetut

  • nettisivusto esim.
  • nettikauppa esim.
  • some:n palvelut 

Kokonaisuuden rakentaminen voidaan toteuttaa vaiheittain.