vTiger laajenee tarvittaessa toiminnanohjauksen välineeksi. vTiger CRM:n työnkulun ohjaus (workflow management) mahdollistaa tehtävien automaattisen edelleenohjauksen ja ketjuttamisen seuraavien työvaiheiden tekijöille ja itse järjestelmälle. Liiketoiminnan prosessit tehostuvat.
Työnkulun logiikka voidaan suunnitella erilaisten ehtojen mukaan sopeutuvaksi. Esimerkiksi tietyn summan ylittävä tarjous voidaan ohjata hyväksyjälle, tai tuotteen tilausprosessi voidaan automatisoida vaikka nettisivun tilauslomakkeelta alkaen laskutukseen saakka.
vTiger CRM on markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun ja myös kokonaisvaltaisen toiminnanohjauksen väline
vTiger CRM on monipuolisesti mukautuva ja laajennettava järjestelmä, joka laajenee ja mukautuu yrityksen toiminnan kehittymisen mukana.
vTigeriä käytetään toiminnanohjaukseen sekä tuotannollisissa yrityksissä että palvelutuotteita tarjoavissa yrityksissä.
vTiger:in perustoiminnot ovat:
- myynnin CRM
- markkinoinnin CRM
- asiakaspalvelun CRM
- tuotehallinta
- raportointi
vTiger:ilä hoituvat yrityksen päivittäisen työskentelyn kaikki toiminnot, kuten
- tarjousten teko
- myyntitilausten vastaanotto
- laskutus (myös verkkolaskut, Stratman Oy:n erikoismodulilla)
- varastonhallinta
- liidien hallinta
- kampanjat
- tehtävien ja kalenterin hallinta
- sähköpostit
Stratman tuntee vTigerin syvällisesti
- soveltamisnäkökulmasta
- erilaiset markkinoinnin ja myynnin prosessit kuluttajamarkkinoinnista b 2 b markkinointiin, vTiger mukautetaan käyttäjän tarpeisiin
- hyödyntäminen johtamisessa
- teknisestä näkökulmasta
- toteutamme integraatiot muihin järjestelmiin
- räälälöimme tarvittaessa uusia toimintoja
Katso myös: integroinnit muihin järjestelmiin (esim. nettikauppa, taloushallinto, ERP)
ERP = Toiminnanohjausjärjestelmä
ERP:illä / ERP-järjestelmällä tarkoitetaan yrityksen kokonaisvaltaista toiminnanohjausjärjestelmää. ERP-tulee englanninkielisistä sanoista Enterprise Resource Planning.
ERP-järjestelmän avulla kaikki yrityksen toiminnot pyritään saamaan hallittaviksi
- yhden ohjelmiston avulla
- integroimalla eri järjestelmiä yhdeksi kokonaisuudeksi
- järjestelmä voi yhdistää myös eri toimijoiden (tilitoimisto, yhteistyökumppani) osajärjestelmiä tai oikeuksia niihin
Suomenkielisessä Wikipediassa ERP:istä on lyhyt kuvaus: (https://fi.wikipedia.org/wiki/Toiminnanohjausjärjestelmä).
Laajempi kuvaus löytyy englanninkielisestä Wikipediasta: (http://en.wikipedia.org/wiki/Enterprise_resource_planning)
ERP:issä on laaja valikoima toisiinsa integroituja toimintoja, kuten:
- asiakashallinta
- valmistuksen hallinta
- toimitusketjun hallinta
- projektien hallinta
- huollon hallinta
- varastonhallinta
- tuotannonohjaus
Täydellisimpiin järjestelmiin kuuluvat tai liitetään myös
- talouden hallinta
- henkilöresurssien hallinta
- dokumenttien / tietovarastojen hallinta
- omaisuudenhallinta
- tuotannon suunnittelu (APS)
- valmistuksen automatisointi / suunnittelu ja ohjaus (MES)
Nykyaikaisissa järjestelmissä toiminnot ovat erillisiä moduleita, joita voidaan ostaa ja ottaa käyttöön vaiheittain.
Useissa CRM-järjestelmissä on vastaavia toimintoja valmiina tai niitä voi laajentaa sekä integroida muiden järjestelmien kanssa kokonaisvaltaiseksi ERP-järjestelmäksi.